onsdag 24 oktober 2012

the lion's roar

Hallojsan!

Sitter i min prins kök och jaa. Jag skulle söka jobb. Men jävlar vad skönt det är att ha internet! Så jag gör allt annat med haha..

Hur är det med er då? Jag är helt lost i dagarna och ligger en dag före hela jävla tiden. Inte alls kul nu. Innan, i somras när jag var sådär så var det för att jag bokade släp till folk och då var det oftast så att de skulle ha dem dagen efter.

Sitter som sagt här. Har ätit lunch här idag. Skönt med micro!
Promenerade runt ån med prinsen. Mys! Köpte biljetter till lördagens event på Palatset med. Skönt att ha det gjort!
Promenerade runt ån igår med. Skönt som fan. Fattar inte att jag varit så lat att jag inte ens varit ute och gått?! Nu har jag gjort det nästan varje dag sen förra veckan. Och stretchingen går bättre den med. Bra tjej. Vill ju gå ner lite i vikt och bli smidigare.

Upptäckte nu också. Efter lite tankearbete.. Att det är den 24/10 idag.
2 månader kvar till jul! Helvete.
2 månader tills jag får dricka lagligt i USA.
2 månader tills jag firar jul med min älskade finaste pojkvän!
Mys.
Calle lyssnade på julmusik på jobbet innan så han är rätt ute iaf.
Vi drack julmust i helgen. Bara för att det är rätt. Och snart blir pepparkakor!

Nu ska jag fortsätta här.
Men vi hörs vid annat tillfälle finisar!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar