onsdag 31 oktober 2012

when you give your love away, you get a feelin for

Halloj!

Onsdag och jag fick pengar idag! Ska iväg till Federal och fixa lite då. Nytt smycke till näsan, som ni såklart ska få bild på!

Hur har ni det idag? Min kropp värker inte fullt så mycket och jag peppar på middag på Spice n Rice med mamma idag. Räkor! Gud det är en av mina största cravings, jämt vill jag ha räkor haha. Knepig tjej.

Vad har ni hittat på idag då?
Jag gick upp vid nio, tänkte väcka mamma men hon var på intervju på bauhaus så det sket sig. Havregrynsgröt och te framför Greys Anatomy och Desperate Houseifes. Borde inte titta på något av dem eftersom jag ska se från början, men jaa, vad fasen ska man annars glo på liksom?

Ska köpa kaffe och choklad sen. Efter Federal. Imorgon blir det lite häng på stan med mamma bara för jag fått pengar. Ska köpa tygfärg och leggings iaf. Sen måste jag tänka på julklappar! Har lite idéer men jaa, man måste ju göra slag i saken med för att det ska bli något.
Både jag och Calle känner oss krassliga, igen. Jag var ju jättehes för bara några veckor sen!

Vi ska ju till Tranås i helgen med så det är inte bra att bli sjuk, man blir lite opepp på öl och musik då tyvärr.
Vad ska ni göra i helgen?
Jag ska i varje fall njuta av att bli ompysslad lite. Blir alltid så när man kommer dit. Så kommer det antagligen bli när jag flyttat hemifrån med, blir så roligt att komma hem helt plötsligt.


Dagens outfit!
Kofta-H&M
Tshirt-punkt shop i Sthlm
Fejkmockaleggings-Cubus förra året
Linne-Cubus
Sockar-hemgjorda av mamma.

Nu ska jag söka jobb på H&M.
Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar