lördag 6 oktober 2012

vinner 1a pris till världens tråkigaste blogg.

Halloj!

Lördag och vädret i Linköping är finfint!
Vaknade vid nio med min finis och trodde jag skulle dö. Igår hade jag ont precis överallt och idag hade smärtan placerat sig på höger axel och höger knä. Ni vet sådär ont så att varje gång men ska vända sig och behöver hela kropen så måste man tänka på vad man gör för att inte skrika av smärta? Typ så har jag nu. Två nätter med detta, vilket gör att jag vaknar varje gång jag ska vända mig, skönt att inte jobba då..

Är heshetens drottning med. Prinsen och jag har ju känns oss krassliga i veckan, lite halsont, lite luftrör, lite feber och huvudvärk och slutligen lite snuva. Har ju vart med om värre saker! Igår när jag trodde jag mådde bra så började tydligen hesheten smyga sig på och kvällen slutade med nästan ingen röst alls. Först var det sexigt, nu är det mest jobbigt.. Så halsen cepar sig och allt är skit typ.

Fest ikväll och jag kommer vara het, smoking typ. Men vi får se hur mycket man orkar med halsen och allt. Födelsedagsfirande hos Martin för honom och Anneli. Mayhem kommer det bli, typ tusen pers på 5 kvm.. Men det löser sig. Varm&kall och bärs så är kvällen räddad.
Kängorna och strumpbyxorna och kjolen och nya fina blusen och skön tröja från Bikbok.

Nu ska jag äta frulle med världens finaste kille. Han är fan bäst. Klagar inte trots att jag är världens ynkligaste. Sötpojken <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar