lördag 10 november 2012

10 november 2012

Hallojsan!

Lördag idag, vad har ni för planer?
Jag har precis duschat och sminkat basen. Sprayat upp mina lockar i håret och smörjt in mig.
Lyssnar på Swedish House Mafia och taggar till lite. Blir öl på Yngves ikväll med underbara Felicia som är i stan! Jippi!

Tänkte ha på mig mina nya leggings från monki och kjol, röda kängor men vet inte vilken topp jag ska ha. Tog med mig alla möjliga kläder som passar så något lär jag väl hitta!
Prinsen och jag ska antagligen äta halloumi idag så ska hitta något schysst recept till det. Nom!

Blev inga inlägg alls igår, sorry for that babes!
Gick promenad med mamma och matade änderna vid ån, hamnade sedan på Stångebrogrillen och åt dum pommes med ännu dummare bea. Letade pärlor inne på Guns hobbybod men hittade inte det moder ville ha.. Sprang omkring och kollade annat på stan, hade tänkt fika men min kropp cepade upp sig och vi kom på att vi hade tvätten haha.
Kaffi hemma och sen kom prinsen och hämtade mig för vi skulle till Lotten och äta middag.
Chillade hemma med Calle och mamma och sen åkte babe och jag till Collegium i Mjärdevi där det var innebandymatch för honom.
De vann matchen och vi kunde åka hem. Gothika och popcornmys resten av kvällen!

Vaknade idag av att Calle inte ens var hemma. Han var på priso och handlade frukost till oss, gulleponken! Frukost som vanligt med äggröra och goda mackor och kaffi och så såg vi American Pie 2.
Nu är babe på innebandymatch igen och kommer snart hem. Ölen står på kylning och jag taggar ölhäng idag! vet som sagt inte exakt vad jag ska ha på mig men det löser sig.

Ses i dimman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar