måndag 19 november 2012

Resumé

Lördagen började med ytterst lite gos i sängen, vi hade tänkt röra på oss "tidigt". När jag väl lyckades ta mig upp ur sängen så gjorde jag mig iordning och Calle hämtade bilen. Med en drickyoghurt i magen åkte vi till Tranås.
Calles syster Kajsa var hemma i Sverige onsdag-söndag så det är ju klart man hälsar på. Hon hade begärt julbord eftersom hon inte är här när det är jul. Hennes fästman är otroligt rädd för att flyga nämligen.
Vi åt och åt och åt. Umgicks lite, vilade magen lite. Åt ostkaka och drack kaffi. Sen rörde vi på oss vid halv sex, fotbollen började halv sju nämligen och det fick vi inte missa! Vi hade med oss lite smörgåstårta med så det kalasade vi på!
United förlorade och vi drog hem till Johan för att dricka öl. Vistelsen där blev inte lång alls utan vi skulle till Horse and Hound. Det var såklart fullt där så vi gick istället i till Mörners. Mycket folk där, mycket whitetrash. Vi lyckades i princip samla alla jobbiga människor vid vårt bord på 15 minuter. Crazy. Det blev heller inte så roligt när de våra inte längre fick plats vid vårt bord. Tjej-Frallan var alldeles för full, som vanligt, så hon spillde ut typ alla öl. Alla tyckte att det var synd, trots att hon alltid gör så, så de köpte nya öl. Dels för att hon inte kunde, hon har aldrig pengar, men då blev hon kvitt eller vad man ska säga.

Helt plötsligt drog folk därifrån, Calle var trött och full och det var antagligen de andra med. Freddan var där med Mats och jag väntade typ på att mamma skulle komma. Mamma hade varit på tjejfest med Anneli och dem hos Tina. Calle gick tillslut hem för han pallade inte mer. Jag skulle också hem men stötte på herr Hannes så hängde med honom. Hittade hans polare på Harrys, så vi gick till Hamlet.
Jag var nog hemma vid halv fyra eller något sådant. Försökte väcka min man, det var svårt kan jag säga. Han hade sovit några timmar liksom.

Ni får här några bilder från lördagen!








jag älskar dig mer än livet <3










Vi hade hursomhelst extremt roligt i lördags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar