onsdag 7 november 2012

changing colours

Och bråkar med min bror via sms. Känns ju moget. Haha för några år sedan hade vi typ stått och skrikit åt varandra.
Missförstånd och hon har nyckel hit som han inte förstått att han kan använda. Jämt när han kommer hit så ringer han på istället för att gå rätt in. Calle däremot ringer inte på utan går rätt in. Oftast är dörren låst då haha.
Missförstå mig rätt nu. Jag älskar min lillebror, men han är fan trögaste killen i stan.

Har i varje fall nu både klippt och färgat håret. Var lättare att göra det när jag bodde hos pappa, då hade jag en spegel i nacken och en framför mig. Då såg jag allt, nu har jag vinklar framifrån bara. Håret blev lite snett, men mamma kanske kan fixa det sen?
Håret blev mörkare iaf. Rött men mörkare. Provade swarzkopf skumfärg. Skum som satan men var lite lättare att applicera. Gillart!

jag har provat deras xxl färger förut så jag vet ju hur bra de är.

sjukt snygg färg ändå! kanske klarar att ha den tills årsskiftet?

klippklipp

under färgning



ganska snyggt efter bara några minuter!

snart 30 min


ursköljt. Asnöjd!

måste bara klippa jämt haha. håret på vänster sidan är lite längre..
of monsters and men sjukt bra skiva för övrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar