torsdag 22 november 2012

All the right reasons

Lyssnar och sjunger med i nickelbacks skiva all the right reasons.
Kommer ihåg högstadiet.
Cd-freestyle med denna.
Innan mp3.
Tider det. Spelade sönder den. Eller jaa Jaqueline spelade sönder den. Hon hackade den iaf.

Jobbiga människor.
Tänkte på det när min bok kom hem. Som F fixat till mig.
Vissa vänner lånar grejer av en och lämnar aldrig tillbaka.
Vissa lämnar tillbaka innan de hunnit använda/lyssna/läsa.
Vissa säger att de inte lånat, rensar sitt rum och slänger nästan, lämnar tillbaka men ber inte om ursäkt.
Vissa tappar bort och köper nytt.
Vissa lånar inte alls.

Jag har en familjen addams box här som är linus. Tror jag har något mer som är hans.
Vi ses aldrig så jag tänker inte på det så mycket. Men så fort jag ser boxen tänker jag på det.
Du ska få tillbaka den linus. Just give time.

Hur är ni när det gäller sånthär? Skiter ni i vilket?
Calle låter bli att låna för han vet att han tappar bort eller glömmer bort eller slänger.
Jag skriver mitt namn i allt. Som i skolan liksom.

3 personliga brev kirrade. Imorgon blir det inlämning och hoppashoppashoppas.
Det är det enda jag tänker på nu haha..
Håll tummarn!

Nu ska jag belöna mig med en dusch. Borde ha glass hemma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar