tisdag 20 november 2012

space lord mother mother.

Halloj och god eftermiddag!

Nu är jag tillbaka efter att ha varit på Arbetsförmedlingen och lite så.
Fick två platsförslag med mig men jag har en annan liten plan över hur jag ska göra med.

Var där en liten stund. Sedan gick jag till ån för att mata änderna. Hade jättemycket gammalt tråkbröd här hemma som vi ändå hade tänkt slänga. Duktig tjej!






Änderna jag träffade och matade. De var väldigt nära som ni ser på någon bild. Nästan så de kunde äta direkt ur handen på mig.
Många som gick förbi tittade väldigt konstigt på mig med, men varför skulle man inte kunna mata fåglar när man är 20?

Efter matandet smsade jag lite med Calle och han var alldeles för trött för gymmet idag så vi åt lunch på LaScala istället! Mumsigt och mysigt. Kanske ska förbi honom ikväll sedan. Vi får se. Mamma stänger på jobbet idag så jag är ändå själv några timmar..

min mat! schnitsel med pommes och tsatsiki!

Calles mat, samma fast med stekt potatis.

sötnosen <3
Sötaste killen i världen bjuder mig på lunch. Det är kärlek det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar