onsdag 7 november 2012

Onsdagen den 7e november 2012

Halloj och tjena mors!

Onsdag idag.
Har ni hittat på något kul?

jag har väl inte gjort något speciellt mer än tagit det lugnt, kollat några avsnitt Desperate Housewifes, lyssnat på musik, ni vet. Det vanliga.
Skulle tagit en promenad men jag är så förbaskat trött på att bara ta en promenad. Även om de är på 6-7 km varje gång så är det tråkigt! Skulle behöva fixa cykeln så jag kan använda den istället för att gå jämt.

Igår tog jag det om ännu lugnare än idag. Målade lite på en tischa, ska fixa klart ett linne med så jag är lite sysselsatt på den fronten åtminstone. Mamma håller på att fixa en lampa så hon är med sysselsatt.
Gick en snabbis in till stan för att köpa pärlor till mammas projekt.
Träffade finisen och gick hem till honom, lagade mat och myste lite.
Kom hem och såg en schysst rulle. Skön tisdag!

Nu ska jag söka lite jobb så vi hörs senare!

Kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar