tisdag 13 november 2012

13 november 2012

Hallojsan bitches!

Hur har ni det?
Tisdag och sånt. Klockan är över sex och ni får första inlägget nu.

Har precis kommit hem efter sammanlagt 9 km promenerande ute.
Gick rätt tajt efter att mamma gått till jobbet.
Började hos mig, gick till nykvarn och via ån hela vägen till nästa sluss i tannesfors. De har börjat sätta upp grejer inför vinterljus, är så jävla pepp på att se hur det blir! Invigningen är 17/11, så snart!

Mamma slutar sent, så jag äter samma middag idag som jag gjorde igår. Calle och jag gjorde köttfärssås och spaghetti igår. Så jävla gott! Och jag är typ kung i köket haha.

Ska sitta här en stund, äta lite, sjunga med Ed Sheeran och Lana del Rey och kanske spela sims, kanske kolla DH, vi får se helt enkelt!

Vad ska ni göra ikväll?

Omnomnom. Kan dock säga att jag och min mamma behöver en micro! Jobbigt att värma maten på spisen jämt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar