torsdag 22 november 2012

Torsdagen den 22e november 2012.

Halloj och godmorgon på er!

Har ni sovit gott? Jag har sovit som en laijten prinsessa jag! Har dock tokont i mitt vänsterknä. Satt på golvet och pysslade typ hela dagen igår och sprang upp och ner till tvättstugan. Låter värre än det är, vi har hiss.

Vad har ni för planer idag då? Just nu sitter jag och pillar och skriver ihop personliga personliga brev. Skulle verkligen behöva ett jobb innan årsskiftet och detta är enda sättet!
Hur gör ni när ni söker jobb?

Längtar tills jag får pengar nu. Har otroligt mycket fina klappar att köpa. Så skönt om jag har det gjort direkt med så slipper jag ågrenen över pengarna. Bättre att spendera än spara!

Neej nu ska jag fortsätta här så jag kan få mig ett jobb!
Bloggar från mobilen idag med och eftersom att bloggerappen är så knäpp så kan jag tyvärr inte bifoga bildrr. Håll till godo! Imorgon är jag nog tillbaka igen.

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar