lördag 24 november 2012

lördagen de 24e november 2012

Halloj och god eftermiddag i mörkret!

Tyst som i graven här igår och idag har det inte sagts mycket heller. Hade rätt mycket att göra igår och idag med, men nu är jag här på banan igen.

Hur har ni haft det idag?
Vi vaknade rätt "tidigt" idag. Skulle hjälpa Johan och Hegge att köpa kattsaker då deras små bebisar skulle komma idag. Johan fick en laijten bebis och Heggzor fick två andra. Bebispojkar är det. Försökte flirta in en hos min kära moder men det är dyrare än man tror med bebisar.

Skjutsade dem till Tornby och fixade allt såntdär, sedan skulle Calle och jag bruncha på stan och handla lite saker, lönehelg! Ingen brunch fanns att finna så det slutade på det asdyra caféet på Gränden. Gott men fasen. Man är sugen på fetaste buffén med äggröra och sånt och får en god men dyr macka.
När vi var färdiga där gick vi till H&M. Köpte dunjacka till mig. 50%  rabatt plus lite till då jag är medlem. Istället för 699 blev det 315 för jackan. Asvärt!

Stadium hade erbjudande om att man kunde köpa Converse för 400 istället för 699. Också ett jävla kap. Och Calle har köpt nya skor till sig själv. Nu är det bara klappar som ska köpas och så ska vi leva lite med. Men det ska nog gå.

Apropå klappar så är det idag 1 månad kvar tills jag fyller år och 1 månad kvar tills julafton!
Funfun. Calle berättade att han köpte min första julklapp igår. Nyfiken tjej! Har ingen aning om vad jag ska köpa till honom. Har några idéer men måste nog klura lite till.
Sen fyller han år om två månader med så presenter måste fixas.

Igår var jag på stan med min kära moder. Lätt ont i magen hela dagen eftersom jag skulle ut och söka jobb. Jag har aldrig gjort det med CV i handen, men det gick bra. Sen får vi se vad som händer, några skulle inte söka folk nu förrän i januari men det är ju bättre än inget! Vill gärna ha jobb innan nyår, men jaa. Håller tummarna!

Just nu är det fotboll som gäller och sedan är det mopsfödelsedagsfest hos Lollo! Dricka och fest är bäst.

Vad ska ni göra ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar