torsdag 22 november 2012

En sockerbagarw här bor i staden han bakar kakor mest hela dagen

Han bakar stora han bakar små. Han bakar några med socker på.

Började sjunga på denna idag med mamma och förundrades över det faktum att hon inte kan sången!
Jag tror mig minnas att vi sjöng rätt mycket när jag var liten och att denna sång fanns med den också. Jag kan minnas fel.

Min multitasking förmåga är inte så himla bra. Fastnar i surf på telefonen, skratt och prat med min mamma och allmänna flummerier. Tänkte blogga och skriva personliga brev idag. Har skrivit ett helt till panduro. Ska skriva klart det till bikbok med och sen ett till monki.
Dessa är verkligen personliga för just de företagen.

Jag har mål med detta. Jobba=pengar. Pengar=betala skulder+leta lägenhet+ spara massor. Och såklart köpa roliga saker och sånt. Men jag tror jag behöver uppmuntran just nu. Mer än det jag har. Från er kära läsare.
Det som gjort att jag aldrig gjort såhär förut är att jag inte vågar kliva in någonstans och säga att jag vill ha jobb.

Jag är duktig på att snacka och så men livrädd för första kontakt. Men bara om det har med "viktiga" saker att göra. Inte typ kompisar för där är jag som en fisk i vattnet.
Men med jobb. Skrämmer skiten ur mig! Men det verkar vara det enda som ändå kanske kan gå.

Saknar mina tjejer och vill blogga från datorn. Går inte att tidsinställa inlägg här heller..

Ska väl återgå till mitt. Peppa mig!
Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar