måndag 12 november 2012

till vem har du köpt blommorna min vän?

Det visade sig att min kära lilla mamma jobbar idag, stängning dessutom så är kvar hos prinsen några timmar till!
Middag tillsammans och lite mys på det. Kändes igår och imorse som om vi behövde hur mycket tid som helst ihop så vi får mysa lite extra idag!

Har surfat, hittat info om min kamera, lyssnat på musik och förbannat dumma MTV.. De skulle ju visa repris av EMA idag men inte fan har det hänt något. Istället har de kört något astöntigt program och Made hela eftermiddagen. Skit.

Försökt söka jobb har jag gjort med, men AF har nästan inte fått in något alls idag. Skulle verkligen behöva gå ut och söka jobb. På riktigt liksom. Behöver ett jobb innan året är slut.

När allt känns tråkigt så kan man, som mamma och jag säger "porrsurfa".

Gillar fortfarande denna, men jag köpte ju ett par andra..
här
Två sjukt fräna skor

här

här
här

här
 Paljettgalning!
här

här
 Sweet.
här

här
Julklänning?
här
 Gillar kombon. Vill ha en sån skjorta och byxorna är crazysnygga!
här
 Ser liksom mysig ut.
här
Älskar kombon med Jeffrey Campbell skorna till!
här
 Söt blus.
här
 Häftig body.
här

här

här

här

här
 Söt och oskyldig!
här
Lite random saker som jag gillade när jag klev in på nellys sida. Det är länkar under varje bild. Klänningarna är så jävla magiska så det går inte..

Får se vad som händer till jul och sådär. Nu håller iofs min mamma på att sy en klänning i svart plysch. Jag älskar ju plysch så klänningen lär bli en hit i garderoben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar