torsdag 1 november 2012

'cause i didn't mean to hurt him.

Halloj!

Hur har ni det idag?
Jag har en skitdag rent ut sagt.
Känner mig verkligen låg.

Har varit på stan med mamma, köpte lite allt möjligt såsom leggings, mössa, ögonbrynspenna, färg att måla med på tyg, handkräm och vitaminer.


gårdagens snygging


visar upp nytt piercingsmycke

nytt hem. ska fylla i text på en tischa, därav färgen.

vi hade brevbäraren på besök när mamma precis skulle in i duschen och jag hade inte mycket kläder på mig heller. men mamma fick sin bok i varje fall!

paket från yves rocher. älskar att beställa och få hem grejerna. ljuset luktar gudomligt gott och är inte så stark doft på. ögonrengöringen är den absolut bästa jag någonsin använt, funkar tom att ta bort läppstift med. och jaa, ni kan ju gå in på yves rochers hemsida och kolla själva :)

dagens fika. vaniljbullar och äpplebullar. skulle köpt på lucullus men brandlarmet gick precis innan jag kom fram till kassan. alltid lika roligt att se folk ta med sig sin mat ut från burger king.

dagens svullna tjej. som sagt, inget är bra idag. mitt hår är sjukt slitet-har inte klippt sen i december då jag blev kortkorthårig- sminket blev fel, min hud i ansiktet ser ut som skit.

var hos tandläkaren i måndags kom jag på. kolla på dess gaddar! mitt första besök sen jag fyllde 20, kostade ingenting. allt som allt kommer det kosta 780 kronor om året nu framöver. jag är en glad tjej med snygga och bra och fina tänder iaf!
Chilledill tills Calle kommer hit sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar