tisdag 13 november 2012

my pussy taste like pepsi cola

1. Hur gammal är du om fem år?
25

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min mamma

3. Hur lång är du?
157 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Breaking dawn part 1

5. Vem ringde du senast?
mamma

6. Vem ringde dig senast?
Calle

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
jag vet inte älsklingen :-(. dumt är det.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
ringa, men har aldrig någon att ringa så smsar

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda

10. När såg du senast din mamma?
idag

11. Vilken ögonfärg har du?
grön-blå-grå

12. När vaknade du i dag?
9.50

13. Vilken är din favoritjulsång?
öhm, ingen aning, någon som Brian Setzer kör..

14. Vilken är din favoritplats?
stockholm någonstans tror jag..

15. Vilken plats föredrar du minst?
arbetsförmedlingen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
i ett mysigt hus med mannen i mitt liv.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
det gröna monstret från ghostbusters, det bodde i leksakslådan under sängen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
något Calle sa tror jag.

19. Hur stor är din säng?
1.05 m

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärvar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
beror på vart jag sover, men oftast med en t-tröja

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2

23. Hur många landskap har du bott i?
ett

24. Vilka städer har du bott i?
linköping

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
helst barfota. gillar egentligen inte strumpor och skor.

26. Är du social?
antagligen, jag kan ju prata?

27. Vilken är din favoritglass?
lakrits med bitar i.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
glass?

29. Tycker du om kinamat?
ja, men föredrar thai

30. Tycker du om kaffe?
jaa

31. Vad dricker du till frukost?
kaffe eller te

32. Sover du på någon särskild sida?
höger tror jag

33. Kan du spela poker?
nej

34. Tycker du om att mysa/kela?
om jag har någon att göra det tycker jag om det, annars skit.

35. Är du en beroendemänniska?
antagligen

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
hade en klasskamrat på högstadiet som fyllde samma dag

37. Vill du ha barn?
ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska och ett uns franska från skoltiden

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet tror jag

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder och cdskivor.

42. Äger du dyrbara smycken?
ett par guldörhängen.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
tror inte jag har någon favorit..

44. Kan du rulla med tungan?
ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
hegge tror jag. eller robbin.

46. Sover du med gosedjur?
tror jag har 12 stycken i min säng.

47. Vad har du för ringsignal?
one missed called låten.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
min mamma sparar allt

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
skalet på min telefon

50. Flirtar du mycket?
har aldrig riktigt fattat hur man gör

51. Kan du byta olja på bilen?
nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
flicka med pärlörhänge

54. Läser du någon dagstidning?
nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej

56. Dansar du i bilen?
klart jag har.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
p3 nu.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
MJUK PEPPARKAKA

59. När var du i kyrkan senast?
förra året i guess.

60. Är du lycklig?
så mycket jag kan vara.

1 kommentar:

  1. det gröna monstret... undras om han finns kvar??? alla som säger att monster under sängen är skit kanske tänker om nu? ;)

    SvaraRadera