måndag 12 november 2012

Måndagen den 12 november 2012

Hallojsan och god förmiddag!

Hur har ni det? Har ni sovit gott?
Jag har återigen sovit som en liten prinsessa, dock blev det otroligt tomt i sängen efter att min babe lämnade den imorse. Tråkigt att han skulle till jobbet..

Igår var det farsdag, firade ni er pappa ordentligt?
Jag var i Skäggetorp och fikade med honom och min lillebror.

Träffade Felicia i lördags. Tog en öl på Ågatan bar mat och café, höll på att gå bärsark på äckliga idioter som spelar kort och är högljudda, börjar jag bli gammal?
Vi gick vidare till 55an och satt där ett tag. Träffade Jaqueline och Pernilla, long time no see. Pinsam tystnad och jobbigt återseende. De drog vidare när Calle, Hegge och Patric dök upp. Vi drack öl, Patric gick hem, vi gick till Pitcher's och Calle somnade haha.
Pratade med pappa i telefonen och undrade hur i helvete man skulle orka sig upp på söndagen.

Detta var dock inte det problemet jag trott att det skulle bli. Baksmällan var inte så farlig så jag åt lite frukost och drog hem och hämtade en väska till pappa och tog sedan bussen. Så jäkla skönt att inte promenera haha. Har punka på min cykel, jag ska fixa det men det är otroligt tråkigt!
Fikade med kaffe och längd. Pratade om allt möjligt och gosade med Pyrex. Stabbiga katten! Jämfört med de sakerna vi har här hemma så är han ju jättetjock!

Kom hem till en sovande prins, drack kaffe med honom. Skulle lämna bilen hos Lotten så vi köpte mat på donken i valla när vi ändå var där. Promenerade hem och såg Breaking Dawn part 1.
Är så jävla pepp över sista delen på torsdag! Ska ni se den?
Tjafsade lite om vilket skit det är när man ska se film.

Gick sönder lite. Fick svårt att andas. Kändes som att fettet från burgaren trängde in i varenda por och kvävde varenda blodådra och tog mitt syre. Gick sönder lite till och förstod inte vad som hände. Blev ledsen. Försökte sluta eftersom jag inte visste varför. Kom återigen på vilken fin jävla pojkvän jag har.

Vad har ni för planer idag då?
Jag har ätit frulle här vid datorn, yoghurt, juice och löskokta ägg. Ska försöka söka jobb och vid ett är det repris på EMA galan, såg ni det igår?

Nu ska jag surfa lite!

Hörs sen

2 kommentarer:

  1. Låter som att du fick någon slags panikångestattack..? :o :(

    Åh hade gärna velat se EMA, men har ju inte MTV!! :'( buuhuu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, tror det var något sånt med, inte så himla roligt. Fattar inte varför bara..
      Kolla på nätet då! Jag är kvar hos Calle bara för att kunna titta ;)

      Radera