tisdag 20 november 2012

who am i living for?

Halloj och godkväll!

Har ni haft en bra dag?

Jag har precis kommit hem från prinsen! Vi åt mat och myste lite. Upptäckte att hans router har gått sönder, typiskt när jag tänkte låna hans internet imorgon. Vi åt makaronilåda och drack pepsi max till. Nom!

Tror jag ska kolla på lite Desperate Housewifes nu om en stund, har inget annat att göra känns det som.
Vad ska ni göra ikväll?

Imorgon tror jag att jag ska skriva klart CV och Personligt brev. Tänkte übersöka jobb nu i veckan, snart är det julrusch liksom!

Ska nog ta mig tusan måla naglarna lite med! Hade ett jättesnyggt nagellack från depend nu i helgen. Grå-lila i färgen, ganska matt utan skimmer i. Gillar det, men målade bara ett lager så det höll inte så jättelänge. Kanske röda naglar? Har ett från depend jag aldrig prova förut, annars har jag en röd nyans som är lite lätt gul i tonen som passar mig oerhört bra!

Nej, nu sitter jag inte kvar här längre!

Vi hörs imorgon!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar