måndag 19 november 2012

Måndagen den 19e november 2012

Halloj och god förmiddag på er!

Har ni sovit gott?
Jag kan säga att jag sov som en jädra prinsessa inatt! Sängen var alldeles för skön för att kliva ur och Tyra var gosig som få. när man sedan äntligen går upp så är Morgan också gosig! Så himla mysiga barn.

Vad har ni för planer idag? Jag ska söka lite jobb nu och glo på tv. Mamma slutar vid fyra och innan dess ska jag ha handlat lite, bröd och pålägg till mackor ikväll. Vi ska ju på Monster Magnet så några skulle hem till oss för att "föra" lite.

Haft en supermysig helg!
Julbord i Tranås, alldeles för mycket öl i lördags, liten baksmälla igår, tacomys och mys på alla sätt. Helgerna med min prins är rätt magiska!
Och om en vecka är det 1 år för oss. Känns som mycket mer, men tiden går fort när man har roligt.

Nu ska jag fixa lite här men det kommer upp bilder lite senare!

Ha en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar