måndag 5 november 2012

Måndagen den 5 november 2012

Halloj och godmorgon!

Jag vet, jättedålig uppdatering hela helgen, hade inte med mig datorn och jag tycker det är lite jobbigt att blogga via telefonen. Den appen som Blogger har är lite knepig med bilder och sånt så därför blev det inga uppdateringar.

Min far riktigt fin, gillar verkligen att vara i Tranås en hel helg!

Vi åkte runt halv tre tre i fredags, Johan och Robbin var med. Fikade och åt mat hos Calles föräldrar och sen drog vi hem till Robbins kusin och förfestade lite. Det var helt okej, de satt och kollade på hockey så det var ju inte råpeppen där precis. Hegge var där med och han var väl den enda som var galet peppad. Man åker inte till Tranås som alla hade gjort utan anledning liksom.
Spelningen var ASBRA! Ännu bättre än sist då jag såg dem på tråkiga Harrys här i Linköping.  Hela bandet hade jättekul med och det slutade med att jag fick med mig alla signeringar på min tröja. Inte illa. Ska fylla i det när jag kommer hem.
Robbin försvann och det visade sig att han däckat hemma hos sin kusin i hallen. Hegge var så full att när Calles mamma kom och hämtade oss trodde han att det var en taxi, han undrade vad jag gjorde i bilen och kom inte ihåg att vi var i Tranås. Skön kille.

Lördagen bjöds på en liten baksmälla från mitt håll. Jag var också galet jävla aspackad i fredags men inte så bakis på lördagen som jag trodde jag skulle vara. Skönt för en gångs skull.. Calle kände sig inte heller så dålig. Fotboll och fika och chill hela dagen. En liten promenad på kvällen, god mat och sen The Illusionist på kvällen.

Söndagen var mysig frukost och en skön dusch. Smink och hårspray kvar från fredagen är ingen hit kan jag tala om för er. Promenad och lunch med tillhörande efterrätt. Sedan puffade vi hem till Linköping.
Calles päron var i Tyskland i veckan så de hade handlat; 3 plattor bärs och en platta cider, X antal flaskor rött och vitt vin, vodka och whiskey. Gött, men bilen vart tung av det. En liten svängis in på Citygross hann vi med. Hegge kom på besök efter jobbet, nommig limewook och film bjöd vi på.

Skön helg.
Vad hittade ni på?

Morgan och Lina mys. Saknar bebisarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar