fredag 16 november 2012

one for the money, two for the show

Gud vad jag älskar Lana del Rey! Jag älskar hennes röst och hennes texter och jag kan lyssna på henne i flera timmar på en dag.

När jag köpte hennes skiva tror jag tom med mamma tröttnade.
Calle har definitivt tröttnat på Lana och Ed Sheeran. Lyssnar typ jämt på dem. Tråkigt bara att de släppt varsin skiva.

Nu har jag suttit i soffan här hos min prins i några timmar. Han slutar jobbet om två timmar och jag vet inte vad jag ska göra. Tänkte duscha nu och göra mig iordning, ni fick aldrig dagens outfit från igår. Dels för att jag inte tänkte på det men även för att jag faktiskt inte tog några bilder.

Jag var annars väldigt fin igår. Strumpbyxor och grå knästrumpor, min blåsvarta kjol, gråmönstrat linne, svart oversize skjorta, svart kofta, svart stickad tröja, min mockaskor och sen klackarna på bion, mammas gamla svarta skinnjacka och min blåsvarta palestinasjal.

Mamma och jag gick på stan och jag gjorde nog det bästa man kan! Glömde plånboken hemma. Inga onödiga köp. Och heller inga "nödvändiga" köp. Måste verkligen köpa julklappar det första jag gör när jag får pengar. Jag har några planer men jag vet verkligen inte vad prinsen ska få. Irriterande som tusan.

Juste, jag och Calle firar 1 år nu den 26e november. Så jävla fint och mysigt och jag vet inte alls vad vi ska göra! Hemliskillen. Vet iaf vad han ska få av mig. shhh..

Men julklappar. Fan. Vet ni vad ni ska köpa till folk? Och vad ni vill ha?

Ni får lite gamla bilder från tidigare julaftnar. 



pappa fick en rolig badmössa.

signerad och rolig!

Fina mamma <3


ludvig och mamma <3
julfestbilder



















 och jul såklart! 2011
mina födelsedagspresenter!


julaftonsoutfit!


kyrkogården.

pj vad med snö?





julklappar

världens finaste tavla som Saga gjort! <3
Gud vad jag längtar! Jul med prinsen med <3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar