torsdag 8 november 2012

Torsdagen den 8e november 2012

Halloj babes!

Jäklar vad sent första inlägget kommer, men idag har jag pysslat.
Satt dit pärlor på ett lock på en IKEAburk och börjat måla en kartong.

Har bestämt mig för att inte köra på traditionella julklappar utan något roligt istället. I varje fall med inslagningen.
Nu får vi se hur det går, måste ha mer material tror jag och jag vet ju ännu inte vad alla ska få, så vi får se hur det går.

Vad har ni gjort idag?
Mamma klippte till mitt hår innan med så det är lite jämnare. Trivs i det asmycket nu när det inte är slitet längre! Så skönt så det går inte.
Och färgen! Jädrar vad den är snyggare. Gillade verkligen att ha så ljust hår som jag haft nu, men jaa. Jag tröttnar lätt, brukar färga två gånger i samma och sen byta. Sliter jättemycket jag vet, men mitt hår är extremt tråkigt annars. Tror jag haha.

Jag vill fylla år!
Förra året hade jag lite ångest över att jag fyllde 20. Inga barn, inte flyttat hemifrån, inget jobb, ingen utbildning. I år är det samma visa men utan ångest.
Jag ska ju flytta och jag ska ju ha barn och jobb. Det tar bara längre tid än man tror. Och ännu värre blir det om man inte gör något åt situationen.

Men fylla år.
Fylla 21.
Fylla dricka-och-spela-i-usa-gammal.
Jag har fortfarande några guldår framför mig. Utan barn och såna saker.
Jag vill plugga, men vet inte vad. Jag vill egentligen bara jobba.
Jag har klurat på en önskelista, ska lägga ut den här med om någon skulle få för sig att köpa presenter anonymt till mig liksom.
Och ni vet att jag fyller den 24 december va?
Kul grej.

Min bror är här och sover i soffan för tillfället.
Jag ska iväg och handla lite sen, ägg, smör, mjölk, yoghurt och lax. Är så jävla sugen på det så det går inte!

Hörs sen finisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar