onsdag 21 november 2012

Shoe-maniac

Kom att tänka på en sak när Gona och dem var här.
Hon tyckte det var jätteroligt att mamma hade sina skor i en bokhylla i hallen, det är inte ens alla så blir jättebökigt att ta kort på dem.

Jag visade henne mina skor, tror jag har några sandaler på vinden, men annars är dessa mina.


Conversen! blå-skottland, grön/svart-gröna lyktan-Skateaffär i USA, pumpkinorange-converseoutlet i USA, USA-färgade-Kina-fake.

alla mina sköna sneakers!

Vans skorna!: sportif unlimited, skateaffär i USA.

kängor: röda-Dr martens, svarta-Roxy för tusen år sedan.

sköna/varma skor: röda kängor-Dr Martens, svarta kängor-Roxy, svarta skinnboots-dinsko, svarta mockaskor-dinsko.

sköna "finskor": svarta boots med klack-scorett, blåa spetsskor-dinsko, svarta skinnboots-dinsko, svarta spetsskor-skopunkten, mockaskor-dinsko.

träning/gå-skor: reebook eaystone, puma.

finskorna! från höger till vänster: mörkblå pumps-dinsko, leopardmönstrade pumps-nelly, svart/vita-dinsko, ballerina-H&M.

Alla samlade!
Haha, jaa det är några ni!
Gillar att de flesta är från dinsko haha. Men jag gillar deras skor. Snygga och ganska billiga, ganska bra kvalitet ändå. De skinnbootsen jag har däruppe hade jag hela förra hösten, behöver något häl-inlägg till dem tror jag men så sjukt snygga!

Jag älskar skor. I alla dess former! Har jämt cravings efter snygga höga skor, dumma med det är att jag har svårt att gå i dem. De från Scorett är inte jättehöga, men jag kan gå i dem hela dagen, oftast, utan att dö så de är rätt bra i höjden i varje fall!

Gillar sneakers väldigt mycket med. Skulle vilja ha en garderob för bara converse och vans. Det skulle vara fett!
Och Dr Martens med. Helvete! Köpte mina i våras, tänkte att det var en bra investering och jag ångrar dem verkligen inte! Så jävla nöjd! Vill ha ett par blå, och ett par fodrade och sen vill jag ha låga svarta.
Så hett!

Måste börja jobba bara så jag kan använda dem och köpa nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar