torsdag 15 november 2012

torsdagen 15e november 2012

Halloj och godmorgon!

Har ni sovit gott?
Jag sov som en liten stock inatt. Vaknade dock vid fyra av sprängande huvudvärk..
Hade lite huvudvärk igår efter turen i skogen.

Körde femman nämligen. Promenerade mest, men joggade lite med. Behöver få upp flåset om jag ska kunna bränna fett liksom. Åt bara frukost och drack vatten tills middagen typ. Kanske därför huvudvärk..

Vad ska ni göra idag?
Jag har precis betalt restskatt och en telefonräkning. Ska väl surfa lite och sen göra mig iordning. Mamma och jag har några ärenden på stan idag. Mysigt.
Sedan ska jag hem och packa ihop mig, ska hem till Calle idag. Och The Twilight Saga- Breaking Dawn part 2 ikväll!
Galet vad jag är taggad på det! Längtar lite tills jag får tillbaka min bok med, för då ska jag läsa om alla!

Helgen bjuder på julbord på lördagen i Tranås. Calles syster som bor i England är i Sverige för några dagar. Julbord då. Calle är riktigt glad. Jag känner mig bara mätt när jag tänker på det..

Sorry för dålig uppdatering igår. Ni var visserligen inne och kikade, men ändå. Ska försöka lägga upp lite mer idag!

Nu ska jag nog klä på mig. Tänkte att ni ska få en dagens outfit iaf!

Kanske ska ha mitt fina dreamcather halsband idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar