måndag 5 november 2012

things we do for people we love

Fan att det regnar idag.
Annars hade det varit en skön, men lång, promenad till lager 157 med mamma och kollat in stället.

Vad ska ni göra idag?
Jag ska i varje fall trycka i mig frukost på något sätt, duscha och packa ihop mig igen. Ska tillbaka till mamma men vet inte när jag drar dit. Beror liksom på vädret.
Vill gärna dra ut på riktigt och gå ut och gå, men jaa. Regnar det så är det inte så trevligt.
Mamma känner sig ungefär så tjock som jag och Calle är efter den här helgen haha.

Fick reda på en typiskt gullig sak i helgen.
Calle har en syster i England. hon har förlovat sig med sin pojkvän och sambo. Kul som attan!
Henne har jag träffat en gång, men inte honom. Får väl se när det blir haha.

Vi ska på bröllop i sommar, i Norrland. Två av Calle kompisar gifter sig så det blir najs!
Har varit på typ 2 bröllop, en lärare och en släkting.
Men det i sommar kommer bli mysigt! Man kanske skulle fånga buketten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar